Пряма телефонна лінія

ГРАФІК

особистого прийому громадян в Службі у справах дітей облдержадміністрації на 2024 рік

Начальник служби у справах дітей облдержадміністрації

ЛУЖКО
Ганна Василівна
– щочетверга з 10.00 до 13.00 за адресою: м. Житомир, вул. М. Бердичівська, 25, к. 631

Начальник відділу з питань соціального захисту, опіки та піклування дітей служби у справах дітей облдержадміністрації

ПАСТУШЕНКО Людмила Миколаївна     – щовівторка з 14.00 до 17.00 за адресою: м. Житомир, вул. М. Бердичівська, 25, к. 627

Заступник начальника – начальник відділу профілактики соціального сирітства та фінансово-господарського забезпечення служби у справах дітей облдержадміністрації

  – щосереди з 14.00 до 17.00 за адресою: м. Житомир, вул. М. Бердичівська, 25, к. 630

ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН!!!

В Службі у справах дітей облдержадміністрації працює «пряма телефонна лінія» начальника Служби

Прізвище, ім’я,
по-батькові
Номер телефону
«прямої
телефонної лінії»
Дні
тижня
Години
ЛУЖКО Ганна Василівна 068-6783161 щочетверга З 10.00 до 13.00

а також приймаються звернення на електронну адресу служби:

sddep@sddep.zht.gov.ua

Інформуємо, що відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Служби у справах дітей Житомирської обласної державної адміністрації у такий спосіб:

1) надіслати письмове звернення поштою на адресу: 10014, м. Житомир, вулиця М. Бердичівська, 25 (к. 631)

2) надати звернення особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства за адресою: м. Житомир, вул. М. Бердичівська, 25 (к. 631)

Години роботи Служби:

понеділок – четвер – з 8:00 до 17:15,

п’ятниця – з 8:00 до 16:00

обідня перерва – з 13.00 до 14.00

Контактний телефон:

(068) 6783161

3) Викласти звернення усно та письмово на особистому прийомі у керівництва Служби відповідно до графіку особистого прийому;

4) Надіслати електронне звернення Відповідно до Закону України від від 02.07.2015 № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції” з 28 жовтня 2015 року “Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.”

Відправити звернення в електронній формі можна у такий спосіб:

  1. надіслати звернення  на електронну пошту: sddep@sddep.zht.gov.ua

Для більш оперативного вирішення проблемних питань громадяни також можуть звернутися на «пряму телефонну лінію» начальника Служби за номером телефону (068) 6783161

Лінія працює щочетверга з 10.00 до 13.00 год.